صفر تا صد درباره نحوه خرید از تکنولایف + کد تخفیف رایگان
نوشته شده توسط : مژده

این روز ها که اکثر افراد در هر جایی که باشند به کمک تلفن های همراهشان به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند، خرید اینترنتی محبوب تر شده است. خرید آنلاین دست شما را در انتخاب باز می گذارد و هزینه های مالی و زمانی شما را کاهش می دهد. از همین رو است که به تدریج روش های سنتی طرفداران خود را از دست داده و منسوخ می شوند. 
در زمان خرید اینترنتی توجه به اعتبار فروشگاه بسیار زیاد است. برای همین است که یکی از چالش هایی که در زمان خرید اینترنتی با آن رو به رو هستیم، تشخیص اصالت فروشگاه و اصالت کالا است. هر چقدر کالایی که می خواهید تهیه کنید، ارزشمند تر و گران قیمت تر باشد این چالش بزرگ تر می شود. تلفن همراه هم در این دسته قرار می گیرد. برای رفع این چالش در زمان خرید تلفن همراه می توانید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خرید کنید. اگر تا به حال از این فروشگاه خرید نکرده اید، در این مطلب با چگونگی خرید از آن به همراه کد تخفیف آشنا خواهید شد.

 

نحوه خرید از تکنولایف

تکنولایف یک فروشگاه برای فروش محصولاتی مثل تلفن همراه و تبلت و وسایل جانبی آن ها است. وجود نماد اعتماد الکترونیکی در این فروشگاه، نشانه ی خوبی است تا اعتماد مشتریان را نسبت به اصالت این فروشگاه و اعتبار آن جلب کند. با توجه به امتیازاتی که این فروشگاه مشتریانش می دهد، شما می توانید یک خرید عالی را  در این فروشگاه تجربه کنید. ضمانت هفت روزه کالا و امکان باز گرداندن آن به فروشگاه یکی از این امتیازات است. اگر در تهران حضور داشته باشید، در همان روز کاری که سفارشتان را ثبت کنید، کالا را دریافت خواهید کرد. برای خارج تهران هم این زمان بسیار کوتاه است و بین بیست و چهار تا حداکثر چهل و هشت ساعت کاری محصول به دست مشتریان می رسد.

 

راهنمای خرید از تکنولایف

خرید از تکنولایف بسیار آسان است. لازم است بدانید که برای خرید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف لازم است تا در این سایت ثبت نام کنید. برای این کار بر روی گزینه ورود/ عضویت در بالای صفحه، سمت چپ کلیک کنید. در صفحه ای که وارد آن خواهید شد، نیاز است تا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید. 
بعد از آن کد تاییدی به شماره شما ارسال خواهد شد و نیاز است تا آن را وارد کنید. حالا وارد یک حساب کاربری خواهید شد. در قدم بعدی می توانید خرید را شروع کنید. به کمک دسته بندی ها یا فیلتر جست و جو به دنبال محصول مد نظرتان بگردید. در نتایج پیدا شده، با کلیک بر روی هر محصول می توانید وارد صفحه ی آن شوید. برای خرید گوشی ارزان می توانید به تکنولایف مراجعه کنید و با تخفیف های فوق العاده گوشی های خود را خریداری کنید.

 منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81

 





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: